Sider

fredag den 7. februar 2014

Annes halstørklæde


Når man tænker på kulden de seneste uger, så har jeg det rigtig godt med, at sidste års julegave til en af bedsteveninderne blev et varmt halstørklæde. Det er lutter uld det hele, og der er godt og vel en meter af det! Den lysgrå farve er færøsk uld, som min mor har hjemtaget på en rejse, mens de øvrige farver er rester af diverse uldsager. Opmærksomme læsere vil bemærke, at de lilla farver har en vis lighed med de farver, jeg brugte til halsedisserne....
Det eneste ærgerlige er, at kanterne ruller lidt. Jeg burde have strikket kantmasker yderst - for det er vist det bedste trick til at undgå rullende kanter, har jeg siden læst mig til.



2 kommentarer:

  1. lækre farver.. kan også dampes med strygejernet så hjælper det lidt på de rullende kanter.....

    SvarSlet
  2. Tak Marion, det var et rigtig godt tip! Det må jeg prøve næste gang :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover