Sider

tirsdag den 31. juli 2012

Ufo-ups - men der blev 24 ;)

Syntes ellers lige, at det gik så godt med UFO'erne og at holde sig til dem. Men så i søndags blev det lige til en afstikker af de sjovere - med den undskyldning, at de skal bruges til gaver meget snart. Her er de så - 24 styks ærteposer, risposer eller hvad man nu kalder dem. Mine er fyldt med knækkede, tørrede gule ærter fra min grønthandler-biks.
En god mulighed for at få brugt nogle af de mellemstore rester!
Som fortalt skal de bruges til gaver til min skov af skønne nevøer og niecer. Halvdelen af dem, nemlig tre, har fødselsdag her i august, så det var nødvendigt med storproduktion, hvis alle skal have mulighed for at kaste ærteposer i spande, balancere med dem på hovedet, skulder, mave og arme, og alt det andet skønne, man kan bruge ærteposer til!
Fra min fortid som puslinge-gymnastikinstruktør ved jeg, at der er mange timers leg i de enkle poser, så jeg håber, at de vil blive taget godt imod.
Bagsiderne er for størstedelens vedkommende ensfarvet.
Poserne er kraftigt inspireret af en DIY fra hende her. Fin og meget brugbar vejledning - og jeg er helt enig med hende i, at det kan være yderst praktisk med dobbelte poser.

3 kommentarer:

  1. Åh de er lige noget for mig som dagplejer. De er så fede og ungerne elsker dem og sangen Balder :)
    Synes bestemt ikke det gør noget med en lille afstikker fra UFO'erne når der er nogle glade modtagere :)

    Mvh
    Henriette

    SvarSlet
  2. som Henriette også skriver - de er fantastiske til dagplejen :O) og der kan sagtens bruges riiiigtg mange
    knus

    SvarSlet
  3. Åhh ærteposer... de er bare fine

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover