Sider

tirsdag den 16. oktober 2012

Redningsfoto

Ind imellem så går det altså lidt for stærkt med at få gaver af egen produktion ud af døren (eller også skyldes det, at jeg ikke altid er i lige god tid). Men med denne gave til min søster var jeg ellers i god tid - men fik alligevel ikke taget foto, ahhhhr altså!
Heldigvis kunne søsterlil hjælpe, så her ses den nyeste produktion, nemlig en tehætte til hendes fine kande.
Den er lavet af lilla stof, quiltet med gul, har hjemmelavet kantebånd og hank i lilla mønstret stof, samt gult foer. Mønstret er fra Stof2000, og den var overraskende hurtigt færdig i forhold til, at der var meget quiltning.
Med til gaven hørte også en brødpose i samme lilla stof og med tekstilvoksdug inden i. Den får I dog desværre ikke at se i denne omgang. Men snart kan jeg vise min egen udgave...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover