Sider

tirsdag den 30. oktober 2012

I den rigtige ramme

For snart længe siden købte jeg en ordentlig omgang broderigarn i en genbrugs. Fuld af smukke farver og herlige intentioner om at kaste mig ud i nogle af alle de fantastiske projekter, man støder på her i blogosfæren. Og sørme så - nu har jeg fundet projektet over dem alle! Ikke kun kan jeg lege med broderigarn, jeg kan også lære en hel masse om håndarbejdets øvrige discipliner! En slags Håndarbejdets ti-kamp!
Endnu er jeg ikke klar til at løfte sløret for hele projektet - det varer desværre nok noget tid endnu. Men indtil da kan jeg da sagtens vise broderi-delen. Ud over at få de mange skønne garner i gang, så har jeg også endelig taget fat på at bruge min broderiramme. Og jeg må sige, at det øger arbejdsglæden betydeligt! Følte mig næsten som en af Jane Austens yndige jomfruer, der syr og broderer, mens hun utålmodigt venter på den eneste ene. (jeg er bare så heldig, at jeg allerede har fundet ham - total lykke!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover