Sider

tirsdag den 19. februar 2013

S for stofstrimler

Jeg har været kluddermor igen - eller kludemor, som det nok mere rigtigt burde hedde.
Denne gang lød ønsket på et kludetæppe i hvide, grå og sorte farver, så jeg måtte ud i de lokale genbrugser for at finde de rigtige farver til at rive strimler af.
Resultatet ser du her.  Det blev færdigt for et par uger siden og ligger nu forhåbentlig og pynter hos dets nye ejer.
Jeg har tidligere lavet mange af kludetæpperne - nogle af dem kan du se her. Har du et ønske til et, så se i min butik - her ligger eksempler på de, jeg har lavet eller har på lager. Ellers kan vi sagtens lave et efter dine ønsker.

2 kommentarer:

  1. Hvor er du dygtig! Det ser godt ud i sort/hvid.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. og det passer bare så fantastisk hjemme under min eamas gyngestol, fantastisk arbejde, skal lige finde tid til at poste indlæg så kommer det på...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover