Sider

torsdag den 11. juli 2013

Ny blomstertest

Blomsterne er bestemt ikke glemt her i sommernaturen, selv om meget af kreatiden er fordrevet med romber. Men jeg var ikke helt tilfreds med den første samletest af blomsterne, og der skulle lige samles lidt tålmod og vilje, før jeg kunne starte en ny. Her er resultatet så - og denne gang bliver det ikke kun ved testen. For resultatet er så meget bedre denne gang, synes jeg selv.
Problemet med den første var, at blomsterne sad for tæt, faktisk næsten oven på hinanden. For andre er det nok svært at se, men når jeg sammenligner første og anden, er det klart bedre denne gang, så nu er det "bare" lige at få monteret de over 500 stykker på den grønne filt..... Godt, at ferien har et par dage endnu!

Her fra sommerlandet kan jeg desværre ikke lave interne links til den tidligere version. Det kommer, når jeg får netkabler "under fødderne" igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover