Sider

mandag den 26. september 2011

Jeg søger regnbue-stof! Bambi og Klump byttes...

Jeg er kommet på en større opgave: Genskab regnbuen i alle dens flotte farver.
Derfor søger jeg hjælp!! Jeg mangler nemlig stof. I massevis. Det er til gengæld kun i små stykker - ned til 6 x 6 cm.
Ligger du inde med små stofstykker i klare farver - i rød, orange, gul, grøn, lilla og blå farver, som du kan undvære, så sig endelig til.
Ensfarvede eller bali-stoffer er at foretrække, da det nok skal blive spraglet nok, uden alt for meget farvespil på de enkelte stofstykker... Om stoffet er nyt eller gammelt er jeg derimod helt ligeglad med :-)

  Billederne er lånt her

 Jeg er selvfølgelig villig til at betale for stof og porto - eller bytte med tilsvarende.
 Blandt andet ligger jeg inde med de disse to - søde Bambi og glade Rasmus Klump (som desværre er kommet lidt på tværs her fra morgenstunden...) Begge er i meget flot stand.
Derudover en masse stoffer med skønne zoo-dyr, storblomstret retro og en masse andre ting og sager :-)




Jeg kan desværre ikke gå meget mere i detaljer med det egentlige projekt, for det er lidt en hemmelighed, men jeg lover at fremvise, når det hele er færdigt!
  


3 kommentarer:

  1. Har du stadig mere bambi stof, og er det alm bomuldslærred i de forskellige farver du mener ??

    VH Rikke

    SvarSlet
  2. Hej Rikke
    Jeg har mere - sender dig lige en mail :-)

    SvarSlet
  3. Hej Dorte,
    Jeg er vild med både Bambi og Rasmus Klump stoffet, så hvis du har mere, vil jeg også meget gerne bytte!
    KH Bodil / 200procent
    PS. Der er en hvedefant på vej i posten til dig fra Klovneri-auktionen :-))

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover