Sider

onsdag den 4. september 2013

Tegner med garn

Uha, det er længe siden sidste indlæg - sådan er det, når livet kører i overhalingsbanen. Trods travlheden har der stadig været tid til at hygge og slappe af med krearier. Dette er det nyeste og klart det sjoveste, jeg har lavet længe.
Jeg er nemlig gået i gang med at tegne med garn! God, gammeldags hønsestrik simpelthen - og jeg er så bidt, at jeg næsten ikke kan vente med at komme hjem fra mine talrige overarbejdstimer på arbejde og strikke videre.
For at det ikke skal være løgn, så er det netop i disse dage, at hønsestrik fylder 40 år. Derfor har Den Gamle by i Århus også flere arrangementer her i september om hønsestrik. Kan desværre ikke linke her fra mobilen, men lav en søgning, så popper der ganske meget Info op, der beviser, at bare fordi hønsestrik nu fylder fyrre, er det bestemt stadig fedt og langt fra færdigt ;)

2 kommentarer:

  1. hvor er det fint, er vild med hønsestrik:)

    SvarSlet
  2. det er rigtig fint!!
    Strikker du bare ud af hovedet eller følger du en opskrift??

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover