Sider

tirsdag den 7. januar 2014

Indianer - eller inDIYaner


Jeg når det akkurat lige. Aftenen før, der var gået en måned uden blogindlæg. Uha, jeg har savnet jer - og såmænd også været på vej mange gange. Men tiden og energien har manglet; for den er blevet brugt på arbejde, på vennerne, på ÆgteManden - og på julegaveproduktion i stedet. Og den har været godt brugt; så jeg ærgrer mig ikke!
Men nu skal der ellers vises frem, for jeg har indlæg i tankerne nok til det meste af 2014, tror jeg.
Vi starter dog blødt ud med denne indianer-prydning, som er første af tre selvproducerede gaver til den ene af mine fire yndlingsniecer.

DIY
Indianeren er ganske simpel; selve "pandebåndet" er nemlig bare et stykke rib, som jeg har lagt dobbelt og syet sammen i en ring. Derefter er der syet fjer på i mange forskellige farver. Til sidst har jeg sat et stykke bånd på, der kunne dække hæftningerne og samtidig give lidt fylde om ansigtet.
Jeg tror, den i alt tog et kvarter at lave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover