Sider

onsdag den 18. november 2015

Helt enkle, men fulde af brugsværdi

Jeg ville sådan ønske, at jeg havde mere tid til at sy. Mere tid til at tegne mønstre, til at planlægge nye projekter - åhh, bare til at være kreativ. Men for tiden bliver det mest til strik - og det af det samme mønster, nemlig Farmorfabrikkens babyvest, som jeg efterhånden har kørt ti-15 stykker af pindene af i år.
Forleden kom symaskinen dog frem. Og det blev til disse bukser i sort isoli til LilleManden. Størrelsen er 80, men med ekstra meget længde. Jeg har nemlig en lang, smal dreng, så de fleste mønstre, også dette fra Ottobre-bladet fra sidste år, skal rettes til.
Ellers er der ikke det store hokus-pokus i dem - de er gode varme her til vinterbrug. Og sørme om ikke ribkanten i turkis passer perfekt til en af hans bedste trøjer. Men ak og ve, den er han ved at vokse ud af. Så:
Kender du et godt mønster på en sweatshirt med hætte og lynlås foran i str. 80-86?

1 kommentar:

  1. Super fine enkle bukser! :-)
    Jeg skal også prøve et bukse-mønster af til min knægt i isoli.
    Kh Sabrina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover