Sider

torsdag den 8. maj 2014

Bidt af gamle broderier3

Billedet er desværre uskarpt, men jeg vil alligevel ikke snyde jer for endnu et net med genbrugt broderi. Det er samme broderi, som det jeg viste frem forleden, men her har jeg bare valgt grønt babyfløjl til nettets yderside, mens foret og stikningerne er lavet med sart lyserød, der passer til den lyse farve i rosen.
Det er sjovt, så meget broderiet ændrer karakter, alt efter om der kommer den ene eller den anden farve omkring. Andre detaljer står frem og udtrykket bliver markant anderledes. Derfor bruger jeg ofte en del tid på at lege med forskellige muligheder, før jeg ender med at træffe et valg. Her var det især sjovt, fordi jeg havde to ens broderier.
Igen var der en kant til overs, som jeg så brugt til hankene, så de nu også er med broderier på den ene side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover