Sider

onsdag den 29. oktober 2014

Pige-føljeton: Endnu en kjole


Man kan ikke give den ene søster, uden at den anden også skal have. Så da denne kjole kom til verden til min niece, måtte der endnu en til, så lillesøster også kunne blive bekjolet.
Jeg lavede det lille trick, at jeg startede med at strikke den store - så virkede det mere overkommeligt at strikke denne bagefter - den er nemlig kun i størrelse 3 år.
Igen er det Evilla 1-trådet uld, men denne er strikket med en tråd i ensfarvet rød og en, der langsomt skifter farve mellem de røde nuancer. På den måde sikrede jeg mig nemlig, at lagerets rester kunne anvendes frem for at investere i nye garner. Igen er det "Knit for your kid"-bogen, der har været i brug.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover