Sider

fredag den 2. december 2011

Se denne herre slange sig...


Jeg må beklage på forhånd - jeg bakser også med mørke billeder her i december. Men jeg ville bare så gerne vise jer den første, færdige julegave. Nemlig ham her:


 Han er godt 1,5 meter lang og skal ligge og slange sig under juletræet snart. Men da jeg er ret så sikker på, at den tre-årige niece ikke kigger med her (og heller ikke hendes forældre), så får I et smugkig.

Han er syet af en masse stofrester, jeg havde liggende, og derefter fyldt med vat. Tungen er laaang og af filt og så har han fået grønne knapper, der er syet på, så de ligner rigtige, skrå slange-øjne.
Link til DIY på slangen - og på mange andre skønne sager finder du her

1 kommentar:

  1. Hvor er den skøn. Havde noget lignede da jeg var barn, som jeg havde vundet i en bod på Bakken. Sjovt at blive mindet om det :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover