Sider

torsdag den 22. december 2011

Blogland har bragt velsignet postbud...

De sidste par dage har det været jul i min postkasse. jeg har nemlig været så utrolig heldig, at vinde i Mias flotte indsamling til hospitalsklovne. Et flot initiativ, som jeg var glad for at støtte.  Utroligt nok endte jeg med at løbe med en af præmierne - nemlig den fra blogland!

Pakkerne har betydet ekstra meget, fordi jeg har ligget underdrejet med betændelse i en visdomstand hele ugen. Avvvv! I går blev den fjernet, men det betyder jo et par dage ekstra med rigtig ondt, før det hele gerne skulle blive godt igen.

Jeg har bestemt, at de fine sager skal have hver deres indlæg, så de rigtig kommer til deres ret: vi starter med den fineste Hvedefant fra Bodil. Den er nemlig allerede blevet brugt til at lindre lidt på de dumme tandsmerter. Tak! :-)

Nu har jeg prøvet talrige gange og den bette elefant VIL bare stå på højkant. Jeg beklager og tilskriver det, at han er juleglad og jeg er tandsløj.... ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover