Sider

torsdag den 8. december 2011

Det kan man da kalde Flet og sjov!

Er lige nødt til at gøre lidt reklame på min ellers reklamefri blog. Det handler nemlig om en rigtig rigtig skøn ide, som Flet og Sjov har fået her op til jul. Alle hendes faste læsere inviteres til at sende hende plastikstykker til brug til en flettet taske - som hun så fletter sammen og udlodder! Det er da om noget Flet (for hende) og Sjovt (for os alle!)
Jeg er i fuld gang med at samle sammen fra gemmerne. Blandt andet af de skønne røde kaffeposer, som jeg netop har hentet to store ladninger af fra mine skønne kantinedame-pushere :-)

I øvrigt så har jeg været så heldig de seneste par uger. Hele tre giveaways!!! Det er jo helt vildt og to af dem er endda også kommet frem allerede. Jeg viser frem i morgen og i weekenden. De fortjente nemlig at blive fotograferet i dagslys, så de rigtig kan beundres...

1 kommentar:

  1. Tak for de pæne ord på vejen. Hm, ja jeg har det nu også sjovt når jeg fletter ;) Bliver spændende at se sendingen fra dig. Jeg tror pt. at rød farve vinder udbuddet :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover