Sider

tirsdag den 6. december 2011

Blomster midt i alt juleriet

Det er den søde, travle juletid på kreafronten med mange sager, der skal gøres færdige (og som langt fra alle kan vises) før jul.
Men ind imellem har jeg også stjålet lidt tid til at begynde foråret - i hvert fald i tankerne. Jeg er nemlig så småt startet på African Flower-sekskanterne igen. De er nu hyggelige og fine, synes jeg!

Tanken er, at de skal bruges til en gave, der skal gives i slutningen af maj - sådan en af de anledninger, man er glad for, at man får besked om nogle måneder i forvejen, så man kan nå at lave noget godt at byde velkommen til verden med.

Sidste gang, jeg lavede african flower kom der dette tæppe ud af det. Størstedelen af lapperne blev lavet på en tre ugers tur til Cuba, hvorefter jeg hæklede dem sammen herhjemme. Nu er det daglige pendlerture, der giver muligheden. Der kommer færre lapper ud af det dagligt, men mange lapper små...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover