Sider

fredag den 28. september 2012

Lækker gave2

Mine ønsker i forbindelse med fødselsdag var i høj grad krea-mindede. Denne skønne bog havde også fundet vej til den lange liste - og stor var lykken, da tantens fine pakke i postkassen viste sig at indeholde Joelle Hoversons flotte Last-Minute Patchwork + Quilted Gifts.
Det er en fed ide at have så mange gaveprojekter, alle sammen opdelt efter den mængde tid, de tager at lave. Der er lidt for enhver smag, omend jeg må sige, at der var flere patchwork-tæpper, end jeg havde regnet med.

Jeg elsker at have hjemmelavede gaver med til folk - så en gavebog er oplagt som gaveønske, synes jeg ;-)
Jeg har allerede startet to projekter fra bogen - dem hører I mere om meget snart... Så følger også en vurdering af bogen.

1 kommentar:

  1. krydser fingre for at jeg denne jul får denne bog :) den har været på ønske listen i nogle år..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover