Sider

søndag den 30. september 2012

Patchwork nu også i stof2000

De, der læser med fast, ved, at jeg aldrig reklamerer for noget. Faktisk er min reklame/sponsorpolitik meget enkel: Nej tak.
I mit arbejde er jeg så vant til at skulle holde mig uafhængig af alle interesser, at jeg ganske enkelt ikke kan forestille mig at blive betalt, med varer, penge eller fordele, for at omtale noget som helst.
Heller ikke, selv om man påstår, at meningerne er nok så meget ens egne.

Men det skal ikke afholde mig fra at komme med tests, anbefalinger, tips eller "hold-jer-fra"-ting.
Og min glæde var da i hvert fald stor, da jeg sidste weekend opdagede en fin trækasse fuld af Patchwork-quarters i min lokale Stof2000. De har ellers været klinisk rensede for den slags lækkerheder.
Du kan se dem alle sammen her, og jeg må sige, at jeg bestemt ikke er fristet af særlig mange, andre end de fire, jeg købte. Men det er et lækkert tiltag. Og prisen var samtidig noget under, hvad man ellers plejer at se.
Ps. Jeg håber ikke, at du læser ovenstående som at jeg fordømmer/tager afstand fra de, der måtte vælge anderledes. Det er nemlig ikke tilfældet. Det er op til hver enkelt at afgøre reklamepolitikken med sig selv, og jeg har fuld respekt for det, hvis man ønsker at tjene penge/ting på sin blog.
Jeg håber bare, at man deklarerer sin blog ordentligt, så læserne kan se, hvad de har med at gøre. Præcis lige som alle andre forbrugervarer vil jeg nemlig vide, hvad jeg "køber".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover