Sider

lørdag den 20. april 2013

Pin it - værsågod.

Måske har du allerede bemærket det fine, røde p, der flyder rundt her på bloggens billeder.
Årsagen er, at jeg har opdaget Pinterest som opslagstavle - og er vildt begejstret! Så derfor skulle I, mine kære læsere, også have muligheden for nemt at pinne løs af billederne herfra.
Vejledningen til, hvordan det gøres, har jeg fundet her. Det var faktisk meget lidt svært.... ;)

Ud over det røde p, er der også sket andre småting her på bloggen. Blandt andet har jeg samlet en side med "mine færdige ting" fra i år her. Du finder blandt andet mit sengetæppe, som jeg gjorde færdig som noget af det første i år. Kun knap fem år efter jeg startede...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover