Sider

mandag den 1. april 2013

Så fin en regnbue i garnet

Der har været stille herinde en rum tid, for jeg har holdt forlænget påskeferie (i hvert fald fra bloggen). Til gengæld har jeg nu en hel horde af indlæg klar til at vise frem - skal bare lige have skrevet dem... ;)
Her kommer først resultatet af mit lille organiseringsprojekt fra forrige uge. Og jeg må sige, at det er en fornøjelse uden lige at se det færdige resultat! Så skønne farver, der virkelig giver mig lyst til at få gang i nogle af mine broderidrømme.


Den lille garnvinde er fin, om end lidt ustabil, så jeg holdt den i hånden i stedet for at sætte den på kanten af kassen.
Der er endnu ikke helt fyldt op i hele kassen - men jeg opdagede til min ærgrelse, at en del af det broderigarn, jeg har købt i en genbrugs, lugtede noget af røg. Det duer jo ikke at vaske det, men jeg synes også, at det ville være ærgerligt at kyle det ud med det samme. Har du nogen lugt-fjernende ideer?

1 kommentar:

  1. Jeg har ikke prøvet at fjerne dårlig lugt fra garn. Men lugten fra syltede hvidløg, har jeg fjernet med hele kaffebønner.
    Læg garn og kaffebønner i en lukket beholder. Men bland ikke kaffebønnerne med garnet, bønnerne indeholder en del olie.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover