Sider

onsdag den 9. oktober 2013

Årets brudepar

Sidste bryllupsindslag i denne omgang. Først var det rombetæppet, polterabend-pungen, nu er det topstykke til bryllupskage.
I stedet for bryllupskage havde min veninde nemlig valgt, at de hellere ville have kagebord med en masse forskellige kager. Jeg bagte naturligvis kys som mit bidrag - for sådan nogle skal man da have på sin bryllupsdag! (Samtidig kunne de bages i forvejen, hvilket var nødvendigt for at kunne nås i mt skema den uge).
Med til bryllupskager hører også pynt i form af et topstykke. Jeg havde ikke lyst til at købe et, der slet intet havde med parret at gøre; derfor valgte jeg i stedet at lave et selv.
Både brud og gom arbejder med det skrevne ord og kommunikation. Derfor var kuglepennene her oplagte, synes jeg. Jeg lavede en stander af trylledej, tørrede den og malede den med guld.
Selve kuglepennene blev pyntet med henholdsvis slør og hat. Let og billig løsning, som samtidig passede til brudeparret.
Billede af det hele in action nåede jeg ikke at få - derfor må I nøjes med dette hjemmefra, der er af noget dårligere kvalitet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover