Sider

tirsdag den 8. april 2014

Med hjertet helt oppe i halsen

Uha, der var drama hjemme i stuen her til aften! For det var på høje tid at få udryddet en af mine store ufo'er - nemlig hønsestrikken!
Siden vinterens start har det ligget "færdigt", altså færdigstrikket, mens det har ventet på, at jeg tog både mod og saks til mig. For det skulle nemlig klippes op, for at jeg kunne sy bagside på og gøre det helt færdigt til brug.
Først blev de to parallelle syninger lavet på maskinen. Og så var der kun saksen og en dyb indånding tilbage. 
Resultatet viser jeg snart. Men cliffhangeren vil jeg godt punktere her: klipningen gik bedre end frygtet...
Ps. Desværre kan jeg ikke linke til mine tidligere i indlæg om hønsestrikken her fra mobilen - men klik evt på etiketterne i bunden af indlægget, hvis du vil se, hvordan det blev til.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover