Sider

søndag den 1. november 2015

Kids month - Strikket vest - igen igen

Lige før lukketid her på Kids Month når jeg lige at klemme en enkelt strikket vest ind. Igen-igen er det Farmorfabrikkens fine opskrift på den strikkede vest. Denne gang dog let udvidet med et par ekstra ribmasker og lidt ekstra længde, sådan at den forhåbentlig går hele vinteren.
strikket vest
Jeg havde ellers store planer for Kids Month, da oktober startede, men blog-tiden har været yderst begrænset af det dersens virkelige liv med arbejds-dagligdag og en del sygdom. Så forhåbentlig får jeg mere tid til at vise frem her i november. I blog-køen ligger nemlig både flere strikkede veste, syede ting som bukser og elefanthuer samt et par Batman-kapper - og så har jeg helt selv "bygget en borg" af washitape!! Især den sidste glæder jeg mig meget til at vise frem!


I skal ikke snydes for vestens data:
Strikket i højlandsuld på pind 3. 50 gram færdig vægt. Opskrift fra Farmorfabrikken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover