Sider

tirsdag den 23. august 2011

Hurra for kantinedamer

Se lige, hvad jeg fik af kantinedamerne på jobbet i går!
Havde langt om længe taget mig sammen til at spørge dem i sidste uge, om de ville samle poserne til mig, når de fylder vores kaffeautomat. Hidtil har jeg snuppet dem fra vores lille maskine, når jeg fyldte den en gang om ugen, men det her går altså noget hurtigere! :-)
Det er ikke så tydeligt på fotoet, men poserne er brune fra Merrild, med både hvidt og guld på.
Jeg har tidligere lavet en taske af dem, der nu bor hos min søster. Den næste skal jeg selv have - og så kommer der måske også en eller flere til salg her en dag...

4 kommentarer:

  1. Nice, ;) Ved du, hvilket andre materialer man kan bruge? For er selv igang med at flette taste (1. forsøg). Men det tager bare lang tid, at tape papir ind.
    // Sandra

    SvarSlet
  2. Hej Sandra. Jeg har indtil videre prøvet med kaffeposer og chipsposer, og det har virket fint. Har set andre bruge alt fra poser til frysegrønt og hundemad til små stykker fra tyggegummi. Det er vist bare om at bruge fantasien :-)
    Det med papir og tape har jeg aldrig haft tålmodighed til, mens synes, det er flot, når andre gør det. Min første taske var af almindeligt kopipapir (se linket til "første spæde skridt"), men den er siden behandlet med hårlak for i det mindste at passe lidt på den. Tror dog ikke, den holder i en regnbyge! :-)

    SvarSlet
  3. Hmm..
    Jeg tænkte, om det var muligt at købte noget, man kunne bruge?
    Eller det kender du ikke til? For jeg når altid, at smide gamle poser ud, inden jeg får vasket dem - og gøre dem klar til brug.

    // Sandra

    SvarSlet
  4. Hmm, jeg kender ikke umiddelbart til noget. Nogle har vist held med at skrive til f.eks. slikproducenter og bede om indpakningspapiret fra før det bliver brugt, men jeg har ikke selv prøvet.
    Jeg tænker også, at man må kunne bruge plastikposer fra købmanden. De er måske nemmere at få fat på?
    Jeg skal lige have kigget efter, om jeg har nok kaffeposer - men ville du evt. være interesseret i at købe nogle af dem, hvis det var?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover