Sider

mandag den 1. august 2011

Så må det altså også være slut!

Nu må det være nok! Gennem de seneste måneder har jeg nærmest været ustyrlig.

"Lige lidt til, så er der til  mit projekt i ferien".

Eller: "Jeg kan jo lige kigge, uden at købe noget" (hvorefter jeg er spadseret afsted med en hel pose).

Eller: "Der er jo udsalg. De er så billigt og tænk hvis jeg ikke kan finde det en anden gang".

Men efter sidste lørdags shoppetur med yndlings stof-pusher-veninden må det være nok.

Lagrene i både det ene og det andet skab i vores sneglehus af en lejlighed er mere end fyldte.

Jeg har stof og projekter nok til mere end et år.

Endda mange, som jeg ved, at jeg endnu ikke har sy-evnerne til!

Der må karensperiode til.

Lige som jeg ret så effektivt har fået begrænset mit indkøb af garn det sidste halve år (bortset fra helt nødvendige ting til konkrete projekter), må der nu stof-shoppe-stop til. Basta.

Det lykkes sikkert ikke helt fra den ene dag til den anden. Men der skal vendes rundt, så der kommer mere ud færdigt, end der kommer ind af nyt.






Og så lige til billederne af alt det nye. Smukke, smukke sager, som jeg glæææder mig til at lege med!


Der er sager fra Stof2000s udsalg og fra resteudsalg i Panduro Hobbys ditto. Ihh, der var så mange fine ting, jeg gerne ville have haft fingrene i. Men nu må jeg være glad (som hende her herunder), for alt det, jeg har :-)


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover