Sider

mandag den 1. august 2011

Ah bah - en smart bussemand :-)

Når jeg syr patchwork, rier jeg stoffet på pappet. Men de mange små knuder, der skal laves, hver gang jeg starter på et nyt stykke stof, er klart det mest besværlige og har gjort, at jeg har overvejet at skifte fremgangsmåde.
Men så var det, jeg opdagede Hannes gode trick her:
Måske I allerede kender det - men ahh bah bussemand, hvor er det smart! Det skal prøves.
http://www.youtube.com/user/HANNESpatchwork#p/u/0/nAE4SmTo3Xw
Har de seneste dage set mange gode forslag til, hvordan man kan slippe uden om at ri stoffet på. Både limpenne og papirclips har været oppe at vende. Jeg er dog endnu ikke helt overbevist om, at jeg vil skifte metode. Men ideerne skal jo prøves, før man kan bedømme det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover