Sider

søndag den 23. oktober 2011

Jeg har vundet skønne bukser

Ind ad døren kom den anden dag den fineste pakke. Det var såmænd de bukser, som jeg vandt i give away hos Julie for meget kort siden. De er så fine! Jeg er desværre ikke indehaver af et styks rask dreng, men regner i stedet med at bruge dem til julegaver - og ved, at de der vil bringe stor glæde :-)
Jeg kan kun opfordre til, at du kigger forbi Julie på hendes blog. Hun er utrolig flittig og det er flotte sager, der trylles frem.
De fine bukser med super flotte detaljer.
Nu føler jeg mig stadig ny i blogland - men jeg er dybt imponeret over, at folk bruger så meget tid på at lave ting, de "bare lige" forærer til folk, de aldrig har mødt :-)
Jeg er slet ikke i tvivl om, at bukserne biver en af de populære julegaver...

1 kommentar:

  1. De er virkelig skønne! Og ja - denne gavmilde tillid er noget af det skønneste i blogland!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover