Sider

søndag den 2. oktober 2011

Foldeprojekt #3

Så nærmer vi os - jeg har foldet det, der skal foldes, og nu mangler dér 'bare' noget indmad.
Jeg er nemlig klart mest til, at der kommer fór i mine tasker. Synes nemlig, at det giver den bedste finish og også holdbarhed. Derfor: endnu en opdatering følger forhåbentlig snart :-)

Jeg er umiddelbart tilfreds, men ville ønske, at jeg havde haft nok plast til at lave hele tasken i de gyldne farver som dem øverst. Men sådan skulle det ikke være - der går mange kaffeposer til og det var ikke muligt at få fat i flere, når kantinen har skiftet til den fine røde i stedet.
Næste gang vil jeg lave de enkelte ringe lidt større, før jeg syer dem sammen, sådan at tasken bliver bredere, end den bliver høj. Men det er næste gang - først skal denne lige laves helt færdig.

1 kommentar:

  1. Den bliver så flot!! Og jeg synes det er super, at den skifter farve!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover