Sider

mandag den 10. oktober 2011

Successen fortsætter i kassen - endnu en taske færdig

I går aftes lovede jeg, at jeg ville fremvise den sidste færdige ting til kassen i denne omgang. Og her er den så: Min sølv-omvendte-chipspose-taske-med-blåt-foer:





Tasken er lavet af chipsposer, bare vendt med bagsiderne udad. Den har været undervejs lææænge - så det er så dejligt, at den endelig ligger der og er færdig!
Den er flettet af store tern. Hvor mange chipsposer, der er gået til, ved jeg ikke. På den måde slipper jeg også for at overveje, hvor mange kilo fedt, vi har spist... (Har dog heldigvis ikke selv stået bag fortæringen af dem alle selv!)

I tasken er der sat det fineste kongeblå foer og en blå lynlås, jeg havde liggende.
Heller ikke med denne taske har jeg afgjort, om jeg skal beholde den selv, eller om den skal til salg. Hmm, der skal tænkes.


Her foret, før det blev syet ind i tasken.

Til sidst skal det nævnes, at den femte kassesucces-opgave, jeg nævnte, var lapning af et par niece-strømper. De blev klaret i toget i torsdags og afleveret så hurtigt efter, at jeg slet ikke nåede at få klaret billeddokumentationen. Og SÅ må jeg starte nye projekter!!! HURRA!

3 kommentarer:

  1. Jeg syntes altså du er super sej :o) Er lidt hug på dine tasker...

    SvarSlet
  2. hvor er den flot.... jeg skal have lært at sy foeret fast på lynlåsen inden den kommer i tasken... det kan jeg ikke finde ud af. Ved godt nok ikke lige hvem der skulle kunne lære mig det... :o).. jeg sidder troligt og syer lynlåsen på tasken og derefter foeret på lynlåsen...

    SvarSlet
  3. Smaaart - bliver altså bare endnu mere lækker med det foer :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover