Sider

søndag den 26. maj 2013

Tæppetest

En hurtig lille opdatering her fra regnvejrs-København, hvor der læses, hygges - og holdes bryllupsdag! Jo jo, 1 år med ham ÆgteManden - hvor har jeg bare været heldig!
Ud over festivitasen, der i går bød på restaurantbesøg i Stjerneklasse (Relæ i Jægerborggade) og i dag betyder kage på La Glace, så er der også tid til bare at hygge med lidt krea og en visittur rundt i blogland. Det skønne er jo, at det aldrig regner på turen rundt til jer alle!

Min del af kreatiden bød i dag på, at jeg var nødt til at prøve mine teorier om blomstertæppet af. For det kriblede altså i fingrene efter at teste, om det ville komme til at se ud, som jeg gerne ville have det til. Ellers er der jo ikke meget ved de hundredvis af blomster....
Så her er de så - første påsyning af blomster på det grønne filtunderlag, jeg har købt. Kraftig, kraftig filt, egnet til spilleborde, tænker jeg vil give et godt og solidt underlag. (Af en eller anden grund nægter billederne af tæppet at blive gode. Ved ikke hvorfor - men filten er flaskegrøn og blomsterne ellers så klare i farverne.)
Nu går jeg så og overvejer, om tætheden er passende. Ender nok med, at de skal lidt længere fra hinanden, de små blomster. Meeen, der er grønt lys fra chefen (mig) til at hækle videre. For mine drømme om en blomstereng ser ud til at holde i virkeligheden også!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover