Sider

fredag den 10. maj 2013

Trøjemani

Endnu en trøje i størrelse "giv til vennernes nyfødte" har set dagens lys. Virker garnet bekendt, skyldes det, at det er det samme som til denne cardigan, der kom frem for en god måneds tid siden.
Opskriften er fra Susie Haumands hæfter, som jeg købte tidligere på året, og jeg synes virkelig, at den er blevet fin.
Som de øvrige, jeg har lavet de senesste måneder, så mangler den stadig at blive monteret og skyllet op. Det kommer en solskinsdag, hvor humøret og vejret er til det. Og så går det altså bare hurtigere, når der er nogle stykker samtidig. Samtidig er den endnu en babytrøje, der er strikket for fornøjelsens skyld og ikke med en bestemt baby for øje. Derfor venter jeg med knapperne og de sidste detaljer, til jeg ved, om de skal være røde eller blå.
Fakta:
Mønster fra Susie Haumans All you knit is love.
Ingen nye teknikker.
Garn: Rest af Kauni.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover