Sider

tirsdag den 11. juni 2013

Oprydning i - og til - hovedet

I min oprydning, der startede forleden, og samtidig resulterede i denne gives-væk, fandt jeg også et ufærdigt strikketøj, som jeg helt havde glemt. Faktisk kan jeg dårligt nok huske, hvornår jeg overhovedet begyndte på at strikke det!
Men en hurtig beslutning blev taget, og det kom med mig ud i solen en halv times tid. Så var det færdigt og forvandlet til et stykke striktøj, der forhåbentlig kan lune godt om hovedet og ørerne på en hjemløs i den kommende vinter. Igen til gavn i superinitativet Varme 15x15.
Og hos mig? Jo, der varmer det meget, at jeg kunne stryge projektet fra den lange, lange liste af ufærdige ting, der ligger herhjemme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover