Sider

mandag den 15. februar 2016

Endnu en vest



Nøj, jeg har strikket mange Farmorveste de sidste par måneder! De er bare så lette at køre derudaf. Og så er de oplagte til al det hovsa-garn, som jeg kom til at forkøbe mig i sidste år.
Når jeg ser på billedet af garnkøbet fra sidste år, så er der faktisk taget et udmærket indhug i det - selv om et helt kilo garn faktisk tager en hel del tid at strikke sig igennem ;) Især når sådan en vest i færdig vægt maks vejer 50 gram....
En eller anden dag så vil jeg lave et indlæg om, hvad alt genbrugsgarnet er blevet til. Det kommer uden tvivl til at vare et par måneder endnu, før jeg er kommet bare halvdelen af det hele igennem. Men så længe det er så hyggeligt at strikke af - så gør det ikke så meget ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover