Sider

tirsdag den 9. februar 2016

Kompliceret strik - og oprydning i krealageret


Uha uha. Vil ikke komme med en lang fanfare om, at jeg er tilbage og alt det der. Men det er jeg ;)
I stedet for undskyldninger om alt det kedelige og praktiske, der har taget al tiden, så vil jeg også hellere hoppe direkte til det sjove.
Se, hvad jeg leger med for tiden:
Jeg tror faktisk, at det er det mest komplicerede strik, jeg har kastet mig over nogensinde.
For ikke alene skal jeg strikke alle disse diagrammer - de skal faktisk alle strikkes på en gang! Faktisk skal man igennem seks diagrammer for hver eneste pind. Det er ret vildt, synes jeg nok. Men indtil videre er det faktisk gået uden store fejl! Jep, tør næsten ikke fortælle det (men det er rigtigt).
Nå ja for resten - det strikkes af to nøgler af den lækreste Baby Alpaca Silk, som jeg havde liggende. For jeg er nemlig hoppet med på #nytårsforsætsy20 hos JeansJeans.dk, som jeg synes er sådan en fin ide!
Hos mig er det dog med den lille modifikation, at jeg både syr og strikker mig til de 20. Og at jeg fortsætter helt frem til 1. april, lige meget om jeg når mere end de 20 eller ej. For der skal nemlig ryddes ud i krealageret, før vi skal flytte! :) Mere om det en anden gang - men det er en betydelig del af årsagen til, at her har været stille.

1 kommentar:

  1. Velkommen tilbage! Dejligt at høre fra dig. Det ser sku indviklet ud det sjal!! Jeg glæder mig til at se det færdigt... sammen med de andre 19 eller flere ting fra dit lager..
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover