Sider

lørdag den 5. januar 2013

Ekstra gaver i julen

Da jeg var lille, var det en af de store ting at lege "Det lille posthus" hos venner og familie. Selv havde jeg det ikke - men i den sidste uge op til jul, var det nærmest, som om jeg havde fået det!
Jeg har nemlig været heldig i hele to giveaways på to lækre blogs, nemlig her og her. Se herunder, det er gedigne godter.

Jeg er bagud med indlæg, derfor får I det først nu. Satser dog meget på at komme med på beatet snart, så jeg kan få vist alle de mange projekter fra juleferien frem :-) Nøj, det var tiltrængt bare at hygge og slappe af. Jeg er også kommet bagud med at følge med hos jer andre. Ifølge min blogfølger, så venter næsten 800 indlæg på mig hos de jeg følger rundt omkring. Uha, der er lagt op til meget god læsning...

En lille julesæk med godter fra hele Europa. Der var to poser chips med også, men dem har vi allerede julehygget med... ;-)


Et væld af lækkerier, desværre i dårlig belysning fra Århus' nye designbutik Smuksak. Har den dybeste respekt for, at de skønne bloggere har kastet sig hovedkuls ud i livet med en butik.  Og se lige de lækkerier! Jeg er helt tosset med det hele faktisk - dog har især strømperne boet på min fødder, siden de ankom med posten. På billedet mangler en lille, dekoreret dåse, kan jeg se. Fine fine sager.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover