Sider

søndag den 13. januar 2013

Drømme om en blomstereng

Kender du Natalia Pepe? Vist nok en italiensk designer, der laver de vildeste hæklede tæpper. Det er flere år siden, at jeg faldt pladask og endeligt for dette:
Blomsterne er alle hæklede, og tæppet op mod en månedsløn for de fleste. Derfor har jeg hidtil nøjedes med at drømme om at ligge på sådan en blomstereng en dag herhjemme.
Men så stødte jeg (via aktiv søgning godt nok) på denne blog, hvor Julie er gået i gang med at "så blomster". Og så skete der noget - hvad viser jeg i morgen...
Hver gang jeg ser det, bliver jeg helt paf af beundring. Ikke bare over skønheden, men også ved tanken om mængden af arbejde!
Tæt på er blomsterne  ikke mindre inponerende, synes jeg.




2 kommentarer:

  1. Hold da op et projekt, men hvor er det dog et smukt tæppe :-)

    SvarSlet
  2. Ja, det er bare en liiiiille smule vanvittigt, kan jeg godt mærke... Men har bare drømt om det så længe, at nu skal det altså være!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover