Sider

fredag den 29. november 2013

Kjole til lillesøster

Denne "kjole til lillesøster" kan jeg takke min lillesøster for! Det er ikke engang løgn :) Grunden til, at den er blevet til noget, er nemlig, at vi de sidste par måneder har kæmpet om, hvem der kan nedbringe vores garnlagre med. Og i den søgning stødte jeg på www.ravelry.com på mønstret "kjole til lillesøster". Det passede lige med en rest Alpaca, som jeg havde liggende - og hvad var der så af undskyldninger tilbage?
For at den ikke skulle blive for grå og november-agtig, så er de hæklede kanter lavet i lækker-lilla. Perfekt til nogle af de mange småsøstre, der er på vej rundt om i vennekredsen. 
Lageret indeholdt heldigvis også lilla knapper - de tilføjer lige lidt ekstra "tøs" til kjolen.

2 kommentarer:

  1. Den er virkelig blevet fin, jeg har selv engang strikket en.

    SvarSlet
  2. Mange tak Naninja! Jeg tror bestemt ikke, at det er den sidste kjole af denne slags, jeg har strikket!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover