Sider

mandag den 9. juni 2014

TA DA - vægtstangsrangle


Uha, det går stærkt her i blogland for tiden! Man skulle ikke tro, at alle de, der er med i Carla og Krudtuglens blogudfordring har tid til at gå ud i solen, sådan som de får produceret!
Jeg har også fået den første af mine mange to do'er på plads, dog klart en af de mindre. Denne vægtstang er hæklet efter en vejledning/opskrift fra Maries Fabrik, og så har den fået små klokker i begge ender, så den rigtig kan være interessant. Jeg går dog stadig og overvejer, om den skal have broderet "1000 kg" på hver af de store ender, sådan at man rigtig kan se, at det er en stærk baby...

2 kommentarer:

  1. Det bliver en stærk baby :-) Hvor er den sjov :-)
    Jeg er håbløst bagud på min liste med to-dos.... tiden har bare ikke været til det... så du er ikke alene ;-)
    Mange hilsner,
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt at høre, at jeg ikke er den eneste!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover