Sider

torsdag den 26. juni 2014

To do - ta da: Grydelapper

Hvor har de længe ligget og grinet af mig blandt mine ufærdige projekter - og hvor er det skønt nu at kunne krydse dem af på listen over ta da'er! Grydelapperne er såmænd allerede taget i brug og godkendt af ÆgteManden, som er Højeste KøkkenKommandant herhjemme hos os.
De er syet i hvad jeg mener at huske som værende lagenlærred. Derudover har de fået en gang quiltevat på bagsiden (så smart, at det har fortegnede firkanter, så man ikke selv skal bruge tid på at strege op!). Derefter er de syet sammen, før jeg har proppet to lag Thermo-vat indeni og til sidst har de fået en syning rundt i kanterne, så foret ikke skrider.
I sig selv et overordentlig overkommeligt projekt - selv om quiltningen dog altid tager væsentlig mere tid, end jeg regner med...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover