Sider

lørdag den 21. juni 2014

Opbevaringspose til kroket


Min Yndlingsbror havde fødselsdag i starten af juni og ønskede sig især udstyr og spil til udendørs hygge med vennerne. Derfor gik Søster og jeg nærmest amok i frisbees, kongespil, kroket, petanque og meget meget mere, så han rigtig kan holde søndag i Fælledparken uden at skulle kede sig!
Man skal kigge sig godt for, når man køber havespil, for selv om det er lokkende at tage dem i supermarkederne til 100 kroner for et spil, så ender det hurtigt med at være en dyr løsning. De holder nemlig ofte slet ikke til bare et enkelt spil, før de er gået i stykker - og så er det jo spildte penge!
Vi ofrede lidt ekstra på lidt bedre kvalitet. Men alligevel følger der ikke andet end den billige papæske med, så der er ikke nogen holdbar opbevaring af tingene. Derfor måtte symaskinen i gang.

Denne opbevaringspose er syet af en god, slidstærk stout, som jeg heldigvis lige havde liggende. Det er bare to store stykker, der danner selve posen, men jeg har så sat en bærehank på den ene side, så han kan tage sækken over skulderen. Derudover er der sat en snorelukning i toppen. Det tog mig ikke engang en time at lave posen fra tegning til færdigt arbejde, herligt! Og så fik jeg brugt 168 gram stof fra lageret, som dermed er blevet reduceret med en mini-my.
Det går desværre ikke super hurtigt med mine lagerreduktioner - jeg har nemlig været nødt til at lave lidt få investeringer (nødt til og nødt til - men nu skal det holde op!!!) Selvstændig opdatering kommer en af de nærmeste dage....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover