Sider

fredag den 13. juni 2014

Kan du gætte tre samlesæt?

Solen skinner ind mellem regnbyerne - og endnu har ÆgteManden da også lidt tid til at hygge ind mellem fodboldkampene. Men de kommende uger er jeg græsenke, sådan i bogstaveligste fodboldgræs'lige forstand. Øv også! Men ikke så skidt, at det ikke er godt for noget. Forhåbentlig bliver der så masser af tid med symaskinen, hvor jeg ikke skal have dårlig samvittighed over ikke at tage mig tid til hygge med ham.
Et af mine to do-projekter her i juni er at hækle dyr til en kommende barnevognskæde. Jeg elsker, elsker dyrene fra Maja Hansens bog "Hæklede Dyr". Desværre synes jeg også, at de er temmelig omstændelige at lave med de mange små dele og den efterfølgende montering, så derfor er det ikke så mange, jeg har fået lavet.
Men nu skal det være! Her er, hvad jeg indtil videre har nået. Kan du gætte, hvilke dyr, der er tale om?

2 kommentarer:

  1. Noget med ører! :-D Det er svært at gætte. Jeg synes også de små hæklede dyr osv er så fine men jeg har ikke rigtig tålmodigheden til det. Glæder mig til at se de færdige dyr :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har heller ikke haft tålmodigheden, før nu hvor jeg har bestemt mig for, at det SKAL lykkes! Og nu hvor de er på to do-listen og der er en klar deadline i min termin, så skal de jo også samles.... ;)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover