Sider

lørdag den 28. juni 2014

To do - ta da: Babykjole


Et af mine vigtigste mål for juni var at få ryddet op i de ting, jeg havde liggende halvfærdige på lageret. Og sørme så, om jeg ikke er kommet godt på vej. Først denne kjole, der kun manglede en knap i nakken samt at blive lagt op forneden. Af en eller anden grund har det åbenbart været svært at få gjort de sidste måneder!?!


I stedet for at lægge den nederste kant op med skråbånd valgte jeg at lave en lille pyntestikning med blomster. Den hæfter nemlig samtidig så godt. På nærbilledet herunder kan man også se, at det vist har været mørkt, da jeg valgte, at der skulle bruges rød tråd og kantebånd - for blomsterne er jo nok nærmere orange. Øv - men sådan som jeg husker det, var kjolen primært til øvelsesbrug. Og jeg har da fået testet flere nye teknikker i form af kantebånd på små ærmegab samt oplægning.
Med de fejl, der er på den, er jeg ikke sikker på, at den får lov at blive barselsgave - med mindre det er til en meget nær og tilgivende veninde... ;)
Mønstret kan jeg desværre ikke længere huske og det samme med størrelsen. Det er virkelig noget, jeg skal have lært at få skrevet ned - ellers går det bare i glemmebogen med det samme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover