Sider

søndag den 6. november 2011

Gang i den igen

Der har været alt for stille på bloggen alt for længe, øv.
Årsagen er dog den glade, at der har været gang i den virkelige verdens trummerum - også den af den særlige ferieslags, hvor vi havde os nogle dage langt væk de mange c'ere i vores hverdag: Computere, civilisation og "(c) fodbold"...
Det betyder for vores vedkommende lækker luksus i lånt sommerhus UDEN tv og MED masser af tid til læsning, madlavning, gåture og krea foran buldrende brændeovn. Det er noget, der kan få bækken til at flyde over af glæde, skal jeg hilse at sige :-)
De kommende dage vil jeg vise lidt af resultaterne. Her i dag lige et hurtigt et for at fejre, at hverdagen snart er tilbage (hvis jeg spreder positiv hype nok om det, kan det jo være, at november-mandag morgen kl. 6 viser sig fra en overraskende positiv side, hmm....)

En færdig flagranke, selvfølgelig efter Karens opskrift. Ellers blev der flettet kaffeposer til tasker og så småt startet på endnu et kæmpe projekt - men mere om det de kommende par dage... Ihh, hvor har jeg savnet blogland - og hvor er der meget at fortælle :-)
Og så kan jeg efter en slags forsøgsoprydning konstatere, at det må være slut med nye projekter i lang-lang-lang tid fremover. Der er alt alt for meget, der skal sluttes først!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover