Sider

mandag den 7. november 2011

Hits fra genbrugserne i Odsherred

Normalt skal der meget til, hvis jeg på vores ferier skal snige shoppetid ind, for er der noget, kæresten ikke gider, så er det shopping! Men i løbet af sidste uge lykkedes det at få en hel formiddag for mig selv i Nykøbing Sjælland - og de er godt nok heldige, når det gælder genbrugsbutik-muligheder! Hele fire butikker inden for det, man i gamle dage ville have kaldt spytklat-afstand. Og alle med fin og hyggelig betjening og pæne varer.
Her er, hvad jeg hapsede med. Forsøgte at begrænse mig mest muligt, så det er primært hovedpudebetræk. Dertil kommer, at jeg bevidst gik efter de ensfarvede - de skal nemlig bruges i dette projekt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover