Sider

onsdag den 9. november 2011

Trip, trap, taske

Hvis der var noget, tiden gik med i sommerhuset, var det flettede tasker af kaffeposer. Jeg havde hele samlingen af Kantinedamernes fine donationer med, så der var rigeligt at tage fat på.
Ofte, når jeg folder, laver jeg en masse led, før jeg sætter dem sammen. Det giver bedre overblik, synes jeg. Hidtil har det krævet indtil flere tunge bøger eller klemmer, eller hvad-der-nu-lige-er-ved-hånden-udstyr, til at holde leddene sammen, så de ikke folder ud og skal foldes igen-igen. Men i sommerhuset fandt jeg det bedste trick:
Et Trip-Trap (i hvert fald den stil) bord. Hullerne i bordet passede, som var de lavet til Merrild-poserne - og det var simpelthen bare så lækkert at kunne sidde og flette med godt overblik!
Nu skal jeg bare lige have fundet ud af, hvordan jeg får plads til sådan et bord herhjemme i den to-værelses. Det kan jo klappes sammen, men plads er virkelig en mangelvare...
Og jo, jeg skal nok vise, hvad der kom ud af det....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover