Sider

søndag den 13. november 2011

Lagt op til at ligge ned

Forleden lagde jeg op til, at en baby snart kan komme til at ligge godt og varmt. Jeg er ret tosset med de lilla farver - men var også bange for, at det skulle blive for ferskt. Der har de store bogstaver i orange, pink og røde farver en god funktion - de tilføjer lidt spræl.

Størstedelen af felterne er genbrugsstykker fundet rundt omkring. Men cupcakes, de ensfarvede felter samt bogstaverne er nye og giver lige lidt ekstra, synes jeg.

Det hele blev lagt op i den del af dagen, hvor det er mørkt. Svært at nå andet, synes jeg. Alligevel tager jeg altid fotos af tingene, når jeg er næsten-tilfreds. Det kan ind imellem være nemmere at overskue alle felterne, når man ser dem på den lille kameraskærm, frem for at være spredt ud over hele gulvet.

I dag, søndag, skal det forhåbentlig en tur i symaskinen det hele - og så ligger en lækker lilla fleece klar til at agere støtte, varme og bagside til tæppet.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover