Sider

onsdag den 4. januar 2012

Blogland har bragt.... vol.4

 Endnu engang har posten været forbi. Denne gang med post fra Marianne, nemlig de fineste ballerina-futter, som jeg har vundet i en giveaway hos hende. Og ikke bare havde Marianne sendt futterne - hun havde også medsendt en bøtte gummimælk til at putte under sålerne, så de bliver skridsikre. Fornemt!
Hvordan Marianne lige vidste, at den farve blå er min absolut yndlings, ved jeg ikke. Men det er godt ramt :-)
Nu venter de bare på, at jeg får startet en omgang kulørtvask her efter nytår, så de kan blive valket og derefter varme og pynte på mine fusser.
Indtil jeg opdaterer med de færdige versioner, kunne du meget passende smutte forbi Marianne og beundre hendes vildt flotte patchwork-arbejder. Ihhh, mit nytårsønske er, at jeg engang må blive bare halvt så dygtig som hun!
Jeg har set det mange gange efterhånden - men bliver alligevel altid vildt imponeret over den udvikling, som strik tager, når det bliver valket. De skal nok blive megafede de ballerinaer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover