Sider

torsdag den 22. september 2011

Jamen dog altså, tak :-)

Trods min korte tid i blogland er jeg mange gange stødt på folk, der modtager awards for deres flotte blogs.
Men jeg havde da ikke drømt om, at det også kunne ske for mig! Jeg troede, at det kun var til de erfarne...

Tusind tak til Flet og sjov for at tænke på mig. Det varmer :-)
Hermed er der opfyldt første regel, nemlig at takke tilbage og linke.

Dernæst kommer så at give awarden videre til otte andre blogs, som man har opdaget for nylig.
Jeg er knap så erfaren i blogland, så jeg nøjes med fire. Til gengæld er de stjerner!
1. http://www.genbrugblirguld.blogspot.com/ Jeg bliver altid så glad af at læse om Helenes mange projekter. Jeg har hende mistænkt for at have en flettemaskine til tasker i baglokalet - ellers kan man da ikke være så hurtig til at flette OG samtidig have et liv ved siden af ;-)
2. http://www.strikkelas.blogspot.com/ En ny blogger lige som mig selv. Ville have elsket at have vundet den smukke ugle-taske hun lige har udloddet, men ak! Den var så fin - og gik til en anden heldig blogger.
3. http://www.retfravrangen.blogspot.com/ En lækker blog med det skønneste, uhøjtidelige sprog, der får mig til at grine. Og så elsker jeg hendes top fem. Nå ja, og så er hendes kreative evner skruet helt rigtigt sammen.
4. http://www.nullergojen.blogspot.com/ Blog om livet med børn, deres sjove påfund og en masse krea. Oser af hygge, omsorg og kærlighed.


Fortælle otte ting om mig selv, jeg vil dele med andre.
- Jeg hader at stå tidligt op. Især når jeg som nu har bad i kælderen, hvor man skal udenfor midt om natten i mørket (kl. cirka seks) for at komme under bruseren.
- Jeg er på slikafvænning, men det går ikke særlig godt.
- Jeg fråser i sjove ord og vendinger, især når folk ufrivilligt kikser i dem. F.eks. vores nye nabo-restaurant, der hedder "Go Away".
- Jeg har spillet kirkeorgel tilbage i min "vilde ungdom". Det var ikke særlig hipt, men det er en god historie nu...
- Jeg har svært ved at komme på otte ting.
- Jeg elsker, elsker, elsker min Weekendavisen og er panisk bange for, at den en dag ikke længere vil udkomme på tryk, men i stedet gå over til noget digitalt pjat. Det vil aldrig blive det samme.
- Min kæreste har bedt mig om at rydde ud og op i vores klædeskab, fordi det er fyldt med stof. Men alligevel kom jeg til at købe noget nyt den anden dag.
- Jeg glæder mig, som var jeg et lille barn, til at jeg snart skal ud og prøve brudekjoler. HURRA!

2 kommentarer:

  1. Tusind tak for Awarden!! Sådan en har jeg aldrig fået før! Jeg er meget stolt og meget glad!!

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt forstå at du har fået en award, sikke en fin blog. Jeg melder mig fluks som fast læser og glæder mig til at følge dig! Du er selcfølgelig også mere end velkommen til at besøg mig, - jeg har selv kun blogget i ca. 3 uger!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover