Sider

søndag den 4. september 2011

Ny taskeprøve i blå

Jeg har i et stykke tid ledt efter et godt mønster til en ny taske, for jeg begynder efterhånden at have svært ved at overbevise mig selv om, at den gamle kun er "rustikt slidt".
I går aftes fandt jeg så mønstret på denne taske hos http://www.lulalouise.com/ - og måtte straks prøve af, om det ville blive, som jeg gerne ville have det.
Resultatet blev denne test-taske. Det stof, jeg liiige havde ved hånden, var mørklægningsgardin og et gammel lagen :-)

Tasken er rigtig fin i størrelsen, men hanken skal være betydelig længere, så jeg kan have den over skulderen, når jeg cykler.

Tasken er vendbar - skal dog lige finde ud af, om jeg ikke hellere vil have et par indvendige lommer frem for den finesse.

Fordi det bare er en prøve, har jeg ikke været omhyggelig med at stryge syninger og sådan. Men den er nu fin alligevel...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover