Sider

søndag den 11. september 2011

Snart sidste chance for sjalet

Så er der under en uge tilbage. Tak, tak, tak til alle jer, der allerede har kommenteret, meldt jer som faste læsere og endda også linket til min første give away.
Nu er der kort tid tilbage - jeg håber at nå at trække den heldige vinder ved midnat den 16. september, hvor jeg også fylder år. Dog tages der allerede nu det forbehold, at den bliver trukket til lørdag morgen - for jeg har fået en tidlig gave af chefen, nemlig en maraton-arbejdsdag på grund af valget!
Heldigvis er det tiltrængt og om noget forjent weekend lige bagefter, så mon ikke jeg når at blive fejret alligevel? Ellers har jeg i hvert fald allerede nu en fejring i gang på grund af de mange læsere, der hver dag kigger forbi. Det gør mig så glad! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover